Reklamację towaru zakupionego w sklepie internetowym można złożyć na dwa sposoby:
1. REKLAMACJA W SKLEPIE STACJONARNYM
2. REKLAMACJA WYSYŁKOWA
3. WARUNKI REKLAMACJI
Reklamacji podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta, w obuwiu używanym zgodnie z jego przeznaczeniem i prawidłowo konserwowanym. Obuwie do reklamacji należy oddawać czyste razem z dowodem zakupu.
Reklamacji nie podlegają:
- naturalne zużywanie się obuwia, w tym ścieranie się spodów, a w szczególności skórzanych,
- subiektywne odczucie niewygody obuwia,
- obuwie użytkowane w niewłaściwy sposób, niezgodny z jego przeznaczeniem lub pielęgnowanie niewłaściwe,
- obuwie z wadami jawnymi, o których kupujący wiedział w dniu zakupu,
- obuwie uszkodzone mechanicznie (obicia, otarcia, rozerwania, niewłaściwe dopasowanie obuwia do stopy),
- plamy powstałe z przemoczenia obuwia,
- uszkodzenia powłoki lakierniczej lub obleczenia obcasa,
- odbarwienie wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych.
Na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie przysługuje Ci 2-letni okres gwarancyjny.
Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas przesyłki reklamacyjnej.
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z podstawą prawną z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (dz. U. z 2014 r. poz. 827, ze zm.)
W celu ochrony konsumentów Unia Europejska uruchomiła Platformę internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich –
Platformę ODR (On-line Dispute Resolution) pozwalającą na pozasądowe (alternatywne) rozwiązywanie sporów między konsumentami i przedsiębiorcami.
Link do platformy: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show
Plik do pobrania:
Formularz reklamacyjny